• وبلاگ : باسيدعلي‏تافتح‏قدس‏ومكه
  • يادداشت : گاز اشك‏آور، بهمن، خلخال،...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 27 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام آقاي آزادي

    مطلب جالبي نوشتيد

    جالب از اون جهت كه اصلا چنين چيزي كه شما نوشتيد نبوده .

    مگه شما قم بوديد؟ اينو من بايد بگم كه اونجا بودم.

    (اميدوارم اين نظر را حذف نكنيد تا ديگران هم بخواند و نتيجه گيري كنند)

    خيلي نكته داره اين موضوع:

    به دراويش تا ساعت 3 بعد از ظهر مهلت داده بودند كه آن مكان را تخليه كنند كه نيروي انتظامي ساعت 3 وارد عمل شد

    و اتوبوس آوردند كه اونا رو جمع كنند و اونا درگيري را شروع كردندو پليس و يگان هاي ويژه وارد عمل شدند كه مردم هم شروع كردند به درگيري با دراويش.

    كه البته اين حمايت مردم هم جاي خوشحاليست و هم جاي ناراحتي. از اينكه مردم هوشيار هستند و در مقابل اين چنين جريان ها مي ايستند بايد خوشحال بود ولي اگر مردم دخالت نمي كردن يگان هاي ويژه به سرعت اين قضيه را تمام مي كردند.

    در ضمن زنان و كودكان را از محل دور كرده بودند و در اوايل خيابان صفايه و خيابان معلم برده بودند تا از محل درگيري دور باشند.

    پليس هم كه در اول كار گاز اشك آور زد براي دفاع از شهروندان بود چون دراويش مسلح بودند و اين يك كار منطقيست كه براي متفرق كردن افراد و حفظ جان مردم گاز اشك آور بزنند و نكته مهم اين است كه در قسمت درگيري اين گاز زده شد.

    نكته ديگر اين است كه دراويش از گاز اشك آور استفاده كردند و انها در بين مردم و حتي دورتر از درگيري مي انداختند كه خوب است شما اينها را بدانيد.

    وفور جمعيت باعث مي شد كه بعضي از افراد فكر كنند نيروهاي انتظامي كم هستند ولي اين طور نبود آنان مشغول بودند و مردم هم .....

    -------------------------

    شما سعي كنيد بر اعصاب خود مسلط باشيد

    اخباري كه دنبال مي كنيد از منبع صحيح دنبال كنيد

    اگر هم اين قضيه نقص پليس بود شما نبايد همه چيز را به پاي جمهوري اسلامي بگذاريد. جمهوري اسلامي يك سري اصول هست نه رفتار من و شما و ... اگر قرار باشد رفتار ها به نام جمهوري اسلامي تمام شود رفتار و نوشته شما بيشتر به جمهوري اسلامي لطمه مي زند.

    كلام آخر:

    نه افراط نه تفريط

    يا علي

    پاسخ

    1- من توي قم هستم.2- کي گفته زنها و بچه ها رو از اونجا جمع کرده بودن؟!3- بابا به پير به پيغمبر به جاي برداشت هاي خودتون، اگه ميخايد به من انتقاد کنيد، از روي متني که نوشته م بهم انتقاد کنيد نه از روي برداشت هايي که خودتون از متن من داريد.4- خانمي را در خيابان ساحلي مابين حرم و خيابان حجتيه ديدم که کودکي را در بغل داشت و کودکش به خاطر گاز اشک اور به شدت بدحال شده بود و مادرش چاره اي نداشت جز آنکه کودکش را در چادرش ان چنان بپيچد که گاز اذيتش نکند.5- اگر شما تنها دنبال توجيه کردن اتفاقات به نفع جمهوري گل محمدي هستيد، من با وجود همه عشق و علاقه ام به جمهوري اسلامي، اين "ونه نيستم.6- خودتان مي گوييد جمهوري اسلامي يک سري اصول هست اما به انتقاد من نسبت به نيروي انتظامي اشکال مي کنيد، من کجاي ايم متني که نوشته م به جمهوري اسلامي يا اصول آن بد گفته ام7- اما سخن من به شما، اينقدر زود قضاوت نکنيد، اصل انتقادها و حرف هايي که در اين ياداشت نوشته ام به خاطر اعتراض به فراموش شدن آرمان هاي انقلاب و به گند کشيدن آرمان هاي بلند امام راحل از سوي دستگاههاي دولتي و غيردولتي است.8- خدا را شاهد ميگيرم که در اين وبلاگ، حتي کلمه اي ننوشته ام مگر ان که هدفم تبيين آرمان هاي امام و رهبري بوده است و حاضرم روي تک تک کلماتي که در اينجا نوشته ام بحث کنم.ياعلي