• وبلاگ : باسيدعلي‏تافتح‏قدس‏ومكه
  • يادداشت : گاز اشك‏آور، بهمن، خلخال،...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 27 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    نخير آقاي محترم يا اشتباه به عرضتون رسوندند يا اشتباه ديديد.

    اون كسايي كه گاز اشك آور زدند خود اون دراويش بودند نه ناجا!

    از منبع موثق هم ميگم(در ضمن پدر و خانواده ي ما هم هيچ كدوم اهل ناجا نيستند!).

    بهتره قبل از اينكه چيزي بنويسيد در موردش اطمينان كامل داشته باشيد و خون خودتون رو هم با بد و بي راه گفتن به ناجا كثيف نكنيد.

    آخه از شما بعيده يه هم چين حرفي بزنيد.احتمالا در اون لحظه كه اين پست رو مينوشتيد اعصابتون از يه چيزي خورد بوده.و اگر غير اين باشه..........

    التماس دعا

    يا علي

    پاسخ

    سلام ممنونم که اينقدر راحت حرفاتون رو زديد، من هيچ دفاعي نمي کنم چون همه آنچه را که به من بستيد نتيجه عدم دقت در نوشته من هستش، شما هر برداشتي مي خواهيد بکنيد اما من از کل قضيه کاملا باخبر بوده و هستم ودوباره اون قسمت از نوشته م رو که مورد اشتباه در برداشت شما شده است رو اينجا ميارم:«و امروز همان مردم كه ايستاده بودند و بي‏هنري و احمقي ناجا را بدون هيچ عكس‏العملي نگاه مي‏كردند، آن‏قدر بد و خيانت‏پيشه و خرابكار شدند كه ناجا با جرأت تمام، حتي فرزندان خردسالي كه مادرانشان آن‏ها را در بغل فشرده بودند هم شايسته تحمل گاز اشك‏آور دانستند...»ملاحظه مي کنيد که من ننوشته ام که ناجا گاز اشک آور زده، بلکه مي خواستم به اين نکته اشاره کنم که چرا ناجا تنبلي کرده و باعث شد مردم با غيرت و انقلابي وارد قضيه شوند. نمي دانم چقدر از قضيه خبر داريد اما فرماندار قم و فرماندهي انتظامي توي دفتر فرهنگستان علوم اسلامي دستور فرمودند که نيروي انتظامي وارد نشه تا مردم آش و لاش بشن... خستگي راه اجازه نميده که همه بندهاي نوشته هاتون رو جواب بدم...اما فکر ميکنم اصل شبهه شما رو دفع کردم.