• وبلاگ : باسيدعلي‏تافتح‏قدس‏ومكه
  • يادداشت : براي وقتي ديگر
  • نظرات : 17 خصوصي ، 48 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خدمت دوست عزيز و برادر بزرگوارم جناب آقاي اجرايي سلام و عرض ادب و احترام دارم.از زماني که وارد حوزه وبلاگ نويسي شده ام تا اکنون از خوانندگان پيوسته تارنگارت بوده ام.خيلي کم پبش مي آمده که وارد دهکده اطلاعات و ارتباطات شوم و به "فاتح" نيايم. انعکاس وجود جوشانت را در لابه لاي نوشته هايش مي ديدم. نوشته هايت جايگزين شايسته حضورت شده بود! گويي داشتم مستقيم و بي واسطه با شما صحبت مي کردم. دنياي انديشه ات و روند تکاملش را تعقيب مي کردم. برايم چقدر جالب بود وقتي مي ديدم که اسب شجاعت در ميدان تارنگار جولانده اي و خوشه انديشه ات را بي چشمداشت نام و نان مي پراکني! از اينکه روح عدالتجو و آرمان طلبت را مي شد در تک تک واژه هايت جست!از اينکه اهل مطالعه و تفکر بودي و براي نوشته هايت نهايت وقت را مي گذاشتي! از اين که تعصبت رنگ فهم نيز داشت و اينکه انتقاد شيوه و پيشه ات بود. علي رغم انتقاداتي که به برخي مطالب داشتم ولي تلاشت را مشکور مي دانستم.بلي! من با برخي مطالب تارنگارت اختلاف داشتم و اين اختلاف مبنايي بود! من در مبنا و ستون فقرات با آن مباحث نظر مخالف داشتم و بعضا نظر نيز مي دادم و زبان به نقد مي گشودم! اما مي ديدم که دنياي انديشه ات و قوه قلمت جذابيت خاص خود را داشت. پرده از تحولات فکري ات مي داد و اين برايم بي نهايت جذاب بود. کمتر پيش مي آمد که نظر بدهم زيرا ضرورتي در آن نمي ديدم! اما نظرات دوستان را با تامل مي خواندم و گاهي نيز به چالش مي کشيدمشان! هر چند نمي دانم آنان محق بودند يا من يا شايد هم هيچ کدام!!
    نمي دانم چرا قصد توقيف موقت تارنگار را داري! البته اين تصميم مربوط به حوزه شخصي شماست و من قصد دخالت ندارم ليک به نظرم که حيف است اين حرکت مقدس متوقف شود. جذابيت خصيصه اي است که بر نوشته هايت حاکم شده است و اين به آساني به دست نيامده است. اين جذابيت از جوهر انديشه ات تغذيه مي کند!زکات سفره انديشه ات گشايش آن است"زکاه العلم نشره"
    خوانندگان "فاتح" خورندگان اين سفره گشوده اند! حيف است که اين سماط بسته گردد ولو به صورت موقت!
    به نظر من که کمترينم! مي تواني از حوزه نوشته هايي که رنگ و بوي سياست دارد بکاهي و وارد وادي ديگري شوي! به عبارتي ديگر" طرحي نو در افکني"
    براي من داشتن چنين دوستان و همولايتي هايي مايه بسي خرسندي و غرور است و اين را بدون هيچ تعارف و خوش گويي مي گويم! باشد که حسن آقاي عزيز در تصميم خويش تجديد نظر فرمايندو خوانندگان تارنگار را از نگراني به در آرند!
    دوستدار شما و خواننده تارنگار "فاتح"
    احمد بن هاشم موسوي