mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام...

نقد برنامه هاي راهيان نور كم كم واجب ميشود. قبلا هم گفتم اگر بر همين منوال پيش برويم تا چند سال ديگر هزار جور خرافات را تحويلمان مي دهند. متاسفانه تا كسي حرفي ميزند، فورا عده اي داد و فرياد ميكنند كه شماها پيام شهدا را درك نكرديد يا به قول آن برادر راوي كه مدام با مغز ما بازي ميكرد و هر روز صبح چند دقيقه اي موعظه و در نهايت شعار! و جالب اينكه چند باري هم گفت صداي خانمها را

نمي شنوم....

يك نكته ديگر هم اينكه ماجرايي كه شما تعريف كرديد اگر خاطرتان باشد مربوط به شرهاني بود كه ربطي به برنامه هاي راهيان نور و ارتش نداشت. از برنامه هاي دوستان خودتان و خودمان بود!!! آقاياني كه بشين پاشو ميدادند بايستي خودشان فكري براي نماز و نمايش بياباني ميكردند! (آنكس است اهل بشارت كه اشارت داند...)

پاسخ

و عليکم‌السلام. برنامه‌ام اين است که درباره‌ي همه‌ي مواردي که در اردو ديده‌ام و قابل نقد کردن است به همين شيوه بنويسم؛ حتا اگر به اندازه آن سيرک بياباني بي‌مزه و صد تا يه غاز باشد. فصول مشبعي همچون رفتارهاي جالب جناب سيد جواد و مستر شريفي و چيزهاي ديگر... . به نظر من حضور آقاي سيد جواد حسيني در شرهاني بس بود براي اين‌که آن برنامه را منسوب به راهيان نور بدانيم؛ آقايان بشين پاشو را به نظر من بايد دار زد؛ آن هم از بيني!