• وبلاگ : باسيدعلي‏تافتح‏قدس‏ومكه
  • يادداشت : بي‏نشريه هم شديم...
  • نظرات : 7 خصوصي ، 15 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    حسن بنيانيان، رئيس حوزه هنري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره تعطيلي نشريه سوره گفت: با توجه به اين نكته كه مخاطبان ماهنامه سوره جوان و تحصيلكرده هستند و حوزه هنري نهادي است كه از بودجه بيت‌المال استفاده مي‌كند، بايد نقدها گرايش علمي و ديني داشته باشند.
    وي ادامه داد: برخي از مقالات و نقدهاي رسيده كيفيت علمي نداشته و به همين دليل پيشنهاد يك شوراي راهبردي را داده‌ايم تا مقالات و نقدها را بخوانند و سپس در ماهنامه چاپ شود.برخي از دوستان اين موضوع را نپذيرفته و اقدام به نگارش نامه‌اي كرده‌اند.
    بنيانيان با بيان اين مطلب كه تا تشكيل شورا، ماهنامه متوقف شده و بعد از تشكيل اين شورا انتشار مجله ادامه مي‌يابد.
    اين مدير اظهار داشت: توقف اين نشريه به معناي بار منفي كه در مطبوعات وجود دارد،نيست و بنده به عنوان مدير مسئول مي‌خواستم به نشريه كيفيت داده و اين شورا به وجود بيايد.اين تعطيلي به بحث‌هاي حاشيه‌اي كشيده شده كه درست نيست.
    وي اظهار داشت:اين توقف كوتاه مدت يك پديده عادي مديريتي است و ما نه با سردبير و هيچ فردي مساله‌اي نداشتيم و با تشكيل زود هنگام شورا نشريه منتشر مي‌شود.

    با سلام : با توجه به صحبتهاي آقاي بنيانيان ؛ در مورد اين نشريه ؛فكر نميكنيد يه مقدار در اين مقوله ؛ از جانب خبرگزاريها شلوغ كاري شده باشه؟

    پاسخ

    با عليک سلام.نه خير.آقاي بنيانيان خيلي غلط کرده با بقيه آقايون.همين