سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درود بر سپیده صبح
درود بر ستاره شب
درود بر آسمان

هفته‏ای که گذشت، همراه بود با تاریک شدن نور زیستن دنیاییِ شاعر و متفکری که همیشه سرشار شعر بود و ادب، لبریز عشق بود و احساس و ...

صدا و سیما که کم‏کم داره آدم میشه و دست از تنگ‏نظری‏های احمقانه بر‏می‏داره، در پنجمین همایش چهره‏های ماندگار، منوچهر آتشی را در چهره‏های ماندگار جای داد.


اما بعضی از تنگ‏نظرهایی که معلوم نیست تفکرشان چیست به این کار اعتراض کردند از جمله انصار حزب الله و روزنامه جمهوری‏اسلامی.

بگذریم...
به هر صورت امید آن داریم که دایره حضور اهالی فرهنگ و ادب و حتی سیاست، در صدا و سیما از این که هست بسیار بازتر باشد تا این‏چنین منجر به حذف طیف‏های گسترده‏ای از وفاداران به نظام اسلامی نشود.

یادمان باشد که حضرت آیت‏الله ‏خامنه‏ای در جریان قتل فروهرها، در یکی از خطبه‏های نمازجمعه تصریح کردند که فروهر برای نظام هیچ خطری نداشت، حال باید دید منوچهر آتشی، شاعری که با چاپ اولین دفتر شعرش سر زبان‏ها می‏افتد و اصولا بعضی معتقدند که همه وجود مرحوم آتشی در همان دفتر شعر اولش نمود یافت، آیا او انسان خطرناکی برای نظام بود...

وقتی جبهه‏گیری‏های ما آن‏قدر دیمی و برآمده از باد شکم باشد، معلوم است چه بر سر نسل آینده می‏آید مخصوصا اگر نهادی مثل صدا و سیما بخواهد این‏چنین جبهه‏گیری کند.  

و اینک بسیج...
بسیج سرمایه‏ای سرشار عشق و امید و تعالی...
بسیج همان است که در وصفش گفته‏اند مدرسه عشق...
بسیج همان است که امام بزرگوار، با دستان زجر کشیده‏اش آن را بنا نهاد.

التماس دعا
یاعلی


نوشته شده در  پنج شنبه 84/9/3ساعت  10:19 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بازار مؤمن است یا مستکبر؟
دِ زود باش
بهانه‏ای به نام «دعوت»
[عناوین آرشیوشده]