چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 

*** بنام تو اي قرار هستي ***

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما برادر گرامي

خدا بهتون صبر بده

اما آيا واقعا لازمه آدم اينهمه درد رو تحمل كنه ؟؟؟؟؟؟

خدا بهتون صبر بده

چشم دعا هم مي كنم

راستي اومدم دعوتتون كنم جهت شركت در طرح ختم صلوات به نيت سلامت و تعجيل در فرج آقا امام زمان (عج) . آيا همراه اين قافله خواهيد بود ؟؟؟؟

جزئيات كامل تو وبلاگ هست . فقط با توجه به اينكه شروع طرح اول خرداد هست اميدوارم زودتر خبر كنيد. لطفا به دوستان و اعضا خانواده هم بگيد .

يا حق

سلام
بابا دمت گرم
جديد چي داري
ما آپيم و منتظر هستيم تا......
قدم روي تخم چشم همسايه بغلي بذاريد تا کور شه
يا حق

سلام ....

آقا محمد ديگه مارو نمي تحويلي؟

.

.

اصلا از 1.5 سال پيش قرار بود شما اورتودنسي كني تا روز شهادت بي بي نخندي.

خدا رو شكر .....

.

.

.

.

التماس دعا ....

يا علي مدد

سلام.اومدم مشق جديدتون را بخونم ديدم كه ظاهرا مدتي هست كه تكليف و مشقي بهتون ندادند.نكنه ترك تحصيل كرديد؟!شايد هم ....!بگذريم،غرض عرض سلام بود.در پناه حق د.د..ي!

سلام رفيق قديمي !

چه خبرا؟

از اينكه تومدت غيبتم حداقل يه بار بهم سرزدي ممنونم .منهم بعد مدتها كه اومدم گفتم يه حالي از رفقا بپرسم وشما هم تو صدر بودين .خلاصه ما اداي دين كرديم .به اميد ديداري دوباره .....ياعلي

به شما لينك دادم ...زود تر مي گفتين لينك دادين تا شرمنده نمي شديم

مورد 5 تا 8 را هم خواندم. دارم 1پشيمان ميشم از اين كه به ايشان راي دادم. هاشمي بهتر نبود. فقط به فكر امروز است. به فردا فكر نمي كند. حتي به فرداي خودش.

ارتودنسي هم نكردم تا نظر بدهم.

لينكت هم برگشت.

سلام خوبيد انشالله

خدا كن هميه خندون باشي و خنده از روي لبات برداشته نشه اخه خودمونيم ارزش بيشتر از ين رو هم نداره دنيا

کتاب «دفاع‌مقدس در اينترنت» دربرگيرنده نشاني کليه سايت ها و وبلاگ هاي مرتبط با موضوع دفاع مقدس و ضد صهيونيستي، منتشر شد.

کليه عزيزان براي تهيه کتاب مي توانند با تلفن 66405083 - 021 تماس بگيرند.

کتاب براي کليه دارندگان وبلاگ ها و سايت هايي که نامشان در کتاب مي باشد، «نصف قيمت» يعني 1000 تومان تقديم مي گردد و به خريدهاي بالاي 10 جلد هم 25% تخفيف داده مي شود.

دوستاني که از شهرستان ها درخواست کتاب را دارند، مي توانند مبلغ دوهزارتومان (000/20 ريال) قيمت کتاب را به شماره حساب 8023327 نزد بانک ملت شعبه چهارراه تير خيابان لبافي نژاد به نام حميد داودآبادي واريز کرده و رسيد آن را به نشاني : تهران - صندوق پستي 114 - 17445 ارسال کنند تا کتاب با پست پيشتاز برايشان ارسال گردد. کليه هزينه ارسال نيز برعهده ما مي باشد.

اميد دارم شهدا اين کمترين کار را از ما قبول فرمايند.

مشتاق ديدار شما:

در صورت نياز به اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 66405083 - 021 تماس بگيريد و يا با نشاني تهران - صندوق پستي 114 - 17445 مکاتبه نماييد.

خوشحال مي شوم که به اطلاعتان برسانم وبلاگ شما نيز در اين کتاب معرفي شده است.

+ زهرا 

سلام

اولا ايشالا با اين دوندونهايي كه اينقدر زحمت صاف و صوف كردنش رو تحمل كردين شيريني عروسي نوه هاتون رو نوش جان كنيد

دويما: نميدونم شما زير قولتون زديد و دوباره تو لاك حمله فرورفتيد و بساط نقدتون پهن شد

سوما : من هم دلم لك زده واسه دادن جواب شما در قسمت پاسخ مدير وبلاگ (ميخام بدونم آدم حساب ميشم و نظرهاي ما رو هم ميخونيد يا نع؟)

چهارم :من با گفته هاي ميترا خانم صددرصد موافقمممممممممممم

پنجم:گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست آچه البته به جايي نرسد فرياد است

ششم : پيدا كنيد پرتقال فروش را........................

هفتم: ايشالا اون گفته شما (اما موافقم که کاش اين بساط را يه جاي ديگه و با هويتي مجهول تر از اين پهن مي کردم. (به هر حال اين هم خودش يه پيشنهاد هست و قابل تامل، ........) جنبه عملي پيدا كنه

هفتم به بعد تو نظر بعدي

هشتم: خدا نگه دار

پاسخ

سلام 1-ايشالا. 2-يادم رفته بود، حالا كه يادم اورديد پاكش كردم.3-جواب نداري(به قول خودت)4-من هم موافق بودم!!!5-فريادي نيست6-اوريغا7-ايشالا ولي گمون نكنم8-ياعلي

سلام

اين قدر زود در مورد دكتر احمدي نزاد عجله نكن

من بروز شدم

پاسخ

سلام. به روي چشم.خدمت مي‌رسيم.ياعلي

سلام

خيلي مخلصيم سيد جون

مثل اينكه ما رو از ياد بردين

بازم يه مطلب زيباي ديگه نوشتي

به ما هم سري بزن و ما رو هم از اين نظرات زيبات بي نصيب نذار

موفق باشي

پاسخ

سلام ما بيشتر، شرمنده‌م اگه حق دوستي و برادري رو به جاي نياورده‌م.به شما هم سرمي‌زنم ياعلي

يكم: بسم الله.

دوم: نه در دام نقد بي منطق بيافتيم و نه در دام سكوت و توجيه و تطهير. منطق شرط اول نقادي است. هركس برابر كاري كه مي‏كند مسئول است.

سوم: چنين برداشت نشود كه رابطه طولي ميان مسئول و مأمور ناديده گرفته‏ام. نه! هرگز. فقط اين را بدانيم كه از هركس به تناسب اختيار و توانايي مسئوليت متناسب مي‏خواهيم.

چهارم: اگر رهبري خود ملاك باشد در نحوه‏ي عمل، ايشان كه بسيار حمايت و امر به حمايت از دولت مي‏كنند. لااقل نقادي‏مان را بي‏پروا و بي‏منطق نكنيم تا راه بر نقد بسته نشود.

پنجم: امر به معروف و نهي از منكر را فراموش نكنيم و تواشي در حق و صبر كنيم. منتظر نقدهايت بر مطالبم هستم.

يا علي مدد

پاسخ

1-بسم الله . 2-نه در دام نقد بي منطق بيفتيم و نه در دام سكوت و توجيه و تطهير. منطق شرط اول نقادي است. هر كس برابر كاري كه مي كند مسئول است. 3-چنين برداشت نكردم كه رابطه طولي ميان مسئول و مامور را ناديده گرفته ايد تنها اين شبهه وجود دارد كه شما بدون اينكه منطق مرا و استدلال مرا بشنويد به هديه كردن اين كلمات پرداخته ايد. از هر كس به تناسب اختيار و مسئوليتش و متناسب با قدرتي كه به او داده شده است انتظار دارم. 4- در اينكه رهبري و رفتار و گفتار و اقوالش ملاك عمل ماست هيچ شكي نيست اما توجه شما را به حمايت هاي بي دريغ امام راحل از بني صدر و همچنين حمايت هاي بي نظير رهبر معظم انقلاب از سيد محمد خاتمي جلب مي كنم. به جاي اينكه از بي پروايي و بي منطقي بر حذرم بداريد دوست داشتم مي گفتيد كه كدام جمله مرا شايسته عنوان نقد بي منطق و بي پروا دانسته ايد و به كدام دليل. 5-امر به معروف و نهي از منكر نسبت به هر كسي درجه اي دارد. انتظار نداشته باشيد كه همان گونه كه در كوچه و خيابان مردم را امر به معروف مي كنيم رفتار حاكمان را به نقد بنشينيم و نصيحتشان كنيم. برادر بزرگوار! فقط به عنوان مثال وقتي همين دولت بدون آنكه از طريق رسانه هاي مكتوب و تصويري خبر برخورد(حتي محبت آميز) با برهم زنندگان نظم عمومي و بي حجاب ها و شل حجاب ها اقدام به تضييع حقوق شهروندي مي كند و نيز قوه قضاييه در پوشش بازداشت موقت فردي را ماهها زنداني مي كند به نظر شما سيره علوي اقتضاي آن دارد كه برويم دست روساي دولت و عدليه را هم ببوسيم و دم برنياوريم؟ گرچه ميدانم اين حرفها تا حدودي حرف هاي شما نيز هست اما خواهش مي كنم وقتي بنده به مصداق پرداخته ام شما هم اشكالات مرا مصداقي بيان كنيد تا از شما بهره اي ببرم آنچنان كه شايسته است....اين را هم بگويم كه وبلاگ را جاي خوبي براي نوشتن مقالات در اين باره نمي دانم وگرنه سير منطقي نوشته هاي وبلاگي ام را به هيچ وجه از كف نداده ام و بيشتر دوست دارم بدون زياده گويي و حداكثر در يك يا دوخط يك موضوع را تمام كنم.به شدت خوشحالم كه براي حرفهايم ارزش خوانده شدن و جواب دادن قايل شديد.حق نگهدار برادر.
سلام.دندون نو مبارك!!!:) .منم با نظر آقاي دكتر 100در 100 موافقم.البته به نظر مياد كه شما نميتونيد راحت بشينيد.بايد همش انتقاد كنيد .كاش نام وبلاگ تغيير مي كرد و يك جوري نماد اين روحيه مي شد.يا ايكاش در محلي جديد اما بي نام ونشان هرآنچه داد داشتيد بر سر اين حكومت مي زديد.(به هر حال اين هم خودش يك پيشنهاد هست و قابل تامل).در پناه حق!
پاسخ

سلام.قابل نداره!!! :) . منم با نظر آقاي دکتر 100 در 100 موافقم.البته به نظر مياد که شما (بر اساس يک منطق کاملا عقلاني و عقلايي) نميتونيد راحت بشينيد، بايد همش انتقاد کنيد. کاش نام وبلاگ تغيير نمي کرد بلکه شما به خاستگاه نام وبلاگ که يک شعار دروني انقلاب است توجه مي کرديد. اما موافقم که کاش اين بساط را يه جاي ديگه و با هويتي مجهول تر از اين پهن مي کردم. (به هر حال اين هم خودش يه پيشنهاد هست و قابل تامل، پس کي بود که به من فحش داد وقتي من گفتم...) در پناه حق پير شي الاهي.

سلام

باز هم مثل هميشه پيش دستي نموده و زودتر ازمن اومدي سراغ وبلاگ

ان شاءالله كه ديگه كم كم دغدغه هاتون كمتر شده و ارتودنسي به اصطلاح لعنتي !هم ديگه روش كم مي شه و دست ور مي داره!

بعضي چيزها بخواهي نخواهي تو جامعه كم و بيش وجود داره ممكنه دستيار دندانپزشك بداخلاقي كنه،رييس جمهور يا ديگران كاري بكنند و...بايستي در عين دقت و دلسوزي قدري هم طاقت و تحمل خودمان را بالا ببريم،البته مي دانم كه در زندگي شخصي خيلي صبوري اما اين شكيبائي بايستي در مشي سياسي و اجتماعي نيز نمود بيشتري پيدا كنه !

به اميد خدا و آرزوي توفيق هميشگي

پاسخ

سلام 1-باز هم مثل هميشه شما به ما افتخار حضور داديد.2-کدوم دغدغه ها کم کم کمتر ميشه؟اگه منظورتون ...ه خيالتون راحت که به اين زوديا اتفاقي نخواهد افتاد3-ارتودنسي که مهم نيست عموجان 4-دستيار دندانپزشک بعضي وقتا حق داره بداخلاقي کنه چون ممکنه در جايگاه معلمي باشه اما دستياري که هيچ کاره ست و احتمالا توي خونه کمبود فضاي مناسب براي جيغ کشيدن داره رو بايد حلق آويز کرد!!!5-رييس جمهور يا ديگراني هم که دارن دسته گل به آب ميدن هم که ديگه از دار زدن گذشته کارشون!!6-بايستي در عين دقت و دلسوزي قدري(بل خيلي) طاقت و تحمل مان را بالا ببريم، اما دو نکته کليدي وجود دارد اول انکه توي محيط مجازي دوست ندارم خودسانسوري کنم و حرف حقم را مخفي کنم و دوم انکه در زندگي شخصي حاضرم هر ظلمي را تحمل کنم و سکوت کنم اما در اين گونه موارد نه، چون اين آقايون به من يا کس ديگه اي ظلم نمي کنن بلکه به آرمان هاي امام و انقلاب تف مي کنن.البته شايد اين حرف خيلي آرمانگرايي تخيلي باشه اما من براي کارم توجيه دارم. با اميد به خدا و توفيق هميشگي.
   1   2      >