سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروز بعد از نزدیک به 7 - 8 ماه، بخش خبری ساعت دوی عصر رادیو سراسری را گوش کردم؛ آن هم با گوشی همراه مهدی.

شاید تا یک سال پیش همیشه خبر ساعت دو را گوش می‏کردم؛ و آن هم از رادیو معارف. ویژگی رادیو معارف این بود که پیش از شروع خبر،‏ بخش‏های کوتاهی از سخنان آیت‏الله خامنه‏ای را پخش می‏کرد؛ اسم برنامه را یادم نیست؛ مهم هم نیست.

از همه برنامه‏های رادیو چند برنامه را خیلی دوست داشتم؛ و هنوز هم دوست دارم؛ گرچه خیلی کم‏تر می‏توانم گوش کنم.

علاوه بر همان برنامه سخنان آقا که پیش از اخبار در رادیو معارف پخش می‏شد، برنامه نمایش جوان رادیو جوان را همیشه گوش می‏کردم؛ برنامه‏ای حرفه‏ای و کاملا جذاب که معمولا گوش می‏کردم و لذت می‏بردم.

یک برنامه دیگر هم رادیو جوان داشت و هنوز هم دارد؛ اسمش هزار پنجره بود. تابستان 84 با اجرای آقای دوستی شروع شد؛ و احتمالا هنوز هم اوضاع به همین منوال است.

رادیو را در همین حد می‏شنیدم؛ گرچه الان همین‏ها را هم نمی‏توانم گوش کنم.


نوشته شده در  دوشنبه 86/8/28ساعت  5:25 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بازار مؤمن است یا مستکبر؟
دِ زود باش
بهانه‏ای به نام «دعوت»
[عناوین آرشیوشده]