• وبلاگ : باسيدعلي‏تافتح‏قدس‏ومكه
  • يادداشت : حماس‌بشنود...plus
  • نظرات : 2 خصوصي ، 17 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    محمد جان!

    جهت اطلاع عرض مي كنم كه اين عرفاتي را كه سازشكار و وطن فروشش مي خواني براي مردم فلسطين به اندازه ي دنيايي ارزش دارد.و تعجب من از اين همه نا آگاهي شما زا مسائل كشوري است كه برايش اينچنين سينه چاكي مي كني و بقولي از فلسطيني ها فلسطيني تر مي شوي.

    دوست بزرگوار من!

    داستان فلسطين با آنچه امروز در جامعه ما روايت مي شود تفاوت بسيار دارد.حماس كه در انتخابات پيروز شد الگوي حكومتي خود را چه كشوري معرفي كرد.

    خيال مي كنيد گفت ايران.خير انها تركيه را الگوي رفتار و حكومت خود خواندند.

    آري فلسطيني ها هم منافع ملي خود را بر همه چيز ترجيح مي دهند. اينجا مجيز مارا مي گويند و دلارهاي ملت بدبخت ايران را غارت مي كنند و در جايي ديگر براي ديگراني خوش رقصي مي كنند.

    و درو نيست روزي كه با اسرائيل به سازش بنشينند.

    آگاهي دردي است اما اميد من آنست كه به اين درد گرفتار شوي.

    پاسخ

    1- مهم نيست که مردم فلسطين درباره انسان رذلي مثل عذفت چه فکري مي کنند، آنچه مهم است حقيقت است.2- و تعجب من از اين همه تعصب شماست که نمي تواني کسي را که (به قول خودت) از فلسطيني ها فلسطيني تر است را حمل کني.راستي مگر من چه گفته ام که از آنها فلسطيني ترم، مگر جز هشدار و انذار چيزي بر زبان رانده ام؟3- دوست بزرگوار من! 4- مي دانم که داستان فلسطين با آن چه امروز در جامعه ما روايت مي شود بسيار متفاوت است.4- کشفيات شما درباره الگوهاي حکومت داري حماس چه دخلي به حرف هاي من دارد؟ مگر من چه گفته ام که اين گونه شما را ...5- آنها که دلارهاي ملت بدبخت ملت ايران را غارت کردند را نبينيد و آنها که مردم ما با آغوش باز حمايتشان کردند را غارت گر بپنداريد6- در انذارهايم به حماس نوشته ام که با وجود اوضاع اتصادي مردم ما، هيچ توجيهي از ديدگاه سکولاريستي براي اينچنين کمک هاي دست و دلبازانه اي وجود ندارد، شما که اين همه باهوش هستيد بايد کلام را بگيريد که مفهوم اين کلام آن است که هر کسي بگويد اين کمک ها غير لازم و غارت گري است، به نوعي دچار نگاه سکولاري است.7- شايد شما پيشگو باشيد اما من از اين هنرها ندارم، گرچه امکان کج رفتن اينها را هم نفي نمي کنم.8- آکاهي دردي است وحشتناک که علي عليه السلام را به درددل با چاه وامي دارد، آرزوي من آن است که بدان گرفتار آيم.