• وبلاگ : باسيدعلي‏تافتح‏قدس‏ومكه
  • يادداشت : گاز اشك‏آور، بهمن، خلخال،...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 27 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام و عرض ادب و احترام . راستش رو بخواهيد من از اصل قضيه به كلي بي خبر هستم. خوب بود شما قبل از هرچيز اصل مطلب رو مي نوشتيد و بعد انتقادهاي خودتون رو در موردش ميذاشتيد. من چون اونجا نبودم و متاسفانه اين روزها اينقدر در اين خصوص خبرهاي ضدو نقيض مي شنوم نميتونم قضاوت كنم

    ولي يك چيز رو ميدونم ، در هر شرايط اهانت كردن درست نيست. اين لحن حرف زدن اصلا شايسته بچه مسلمانها نيست. درسته كه يك اتفاقي افتاده كه شما با مشاهده اون به شدت ناراحت شديد . اما بهتر بود ناراحتي خودتون رو با تجزيه و تحليل منطقي و اعتراضتون رو با كلامت مودبانه تر مطرح مي كرديد. ما پيرو مكتب اميرالمومنين هستيم. به جمله اي كه اول متن نوشتيد دقت كنيد . مولاي ما در مورد كشيدن خلخال از پاي يك غير مسلمان به شدت آزرده و ناراحت شدند و شكوه هم كردند و گفتند اگر مسلماني از اين درد بميرد ....

    اما شما كلمه اي توهين آميز از ايشون در اينمورد يا در ساير مواردي كه اتفاق ميافتاد و اشگ اميرالمومنين را در مياورد ، تا به حال جايي شنيده يا خوانده ايد ؟

    اعتراض كردن يك مطلب است ، اهانت كردن و به كار بردن الفاظ زشت مطلب ديگه

    برادر گرامي با وجود تمام احترامي كه براي شما قائل هستم ، بايد بگم اين ادبيات كوچه و خياباني در شان شما نيست . تصور نكنيد حال شما رو نمي فهمم. چرا مي فهمم . ميدونم اينها همه از سر دلسوزي است . اينها همه اش ناشي از درده ، ناشي از خشمه . اما قبول كنيد كه اعتراض هم قواعد خودش رو داره و نبايد خشم شما بر شما اينقدر غلبه كنه كه از جاده ادب و احترام خارج بشيد.

    اميدوارم ديگه هرگز شاهد اين صحنه ها در جامعه نباشيم

    پاسخ

    سلام ممنونم که مرا قابل دانستيد، اما يقين بدانيد که سخنان بي ادبانه من، زشت تر و کثافت بار تر از رفتار ناجا نبود، به علاوه من لزومي نمي بينم در وبلاگم محافظه کاري کنم، بلکه حق خودم مي دانم که هر آنچه را که به آن معتقدم اينجا بنويسم، اصلا براي همين مي نويسم.