چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام...
نقد...هميشه تو انتقاد مي مونم.كه چطوري بايد جواب بدم...
نمي دونم!دلم مي خواست خودم اونجا بودم و از نزديك مي ديدم كه اون چطور نمايشي بود...به هر حال بعضي چيزا رو هم آدم بد نيست از نزديك ببينه هر چند هم مربوط به زير 12 سال باشه.اگر چه ما هم خيلي بزرگتر نيستيم!(فقط يه چيزي.دنياي12 ساله ها هم خيلي كوچيك نيست ها...)
بله!آقاي بهرامي هم نوشته بودند كه هنگام نماز بود و ما هم گفته بوديم كه اَكِهِي!چه جالب!موقع نماز باشد و آدم بنشيند و ...اما از اينش كه بگذريم همين اتفاق ها يا ديدن همين چيزهاست كه خيلي مواقع به ما كمك مي كنه راه خودمون رو بشناسيم...بدونيم كه كجاي كاريم و چه بايد بكنيم...
همين!
يا حق

پاسخ

و عليکم السلام. به نظر من نيازي نيست خودتون رو ملزم بدونيد به انتقادها جواب بديد! علاوه بر اون، اون نمايش اون قدر زننده بود که من حاضر نيستم هم‌چون ادا و اطوارهايي رو حتا براي بچه‌ي دو ماهه هم در بيارم. درسته ما عددي نيستيم و سني هم نداريم؛ اما اين حرفا دليل نميشه که اونا با اين ذهنيت بخوان ما رو ارشاد کنن که الگوهاي ما، امين حيايي و مهناز افشاره؛ گرچه شخصا امين حيايي و مهناز افشار رو ترجيح ميدم به صد تا از اين آدمايي که با رفتارهاي کج‌مدارشون شهدا و انگيزه‌هاي جهاد و شهادت رو به گند مي‌کشن. همين.