سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروز روز سیزده آبان بود؛ و هست.
روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ روز دانش‏آموز هم هست.

یکی از رکن‏های اساسی انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و مبارزه با قدرت‏های زورگو بوده و خواهد بود. شکی نیست که عبارت تاریخی «مرگ بر امریکا» نمونه بارز این استکبارستیزی بوده است. عبارتی که امروزه در همه جای جهان فریاد می‏شود؛ البته به جز کشورهایی که سرسپردگی‏شان نسبت به امریکا آن‏قدر زیاد هست که حتا اجازه‏ی به زبان آوردن این جملات را به مردم خویش ندهند.

ما به خاطر پایندی به اهداف و آرمان‏های‏مان حاضر شده‏ایم دست از منافع بسیار اقتصادی و سیاسی بکشیم؛ البته چیزی را از دست نداده‏ایم؛ آن هم در برابر استقلال چندجانبه.

اما نکته‏ای که هست این‏که امروز عبارت «مرگ بر امریکا» تنها یک نماد است؛ نمادی برای نشان دادن رگ غیرت به همه؛ جمله‏ای تنها برای بزرگ جلوه دادن عقایدی که دیگر شاید آن‏چنان به آن‏ها پایبند نباشیم.

نمی‏دانم عبارت جالب و رؤیایی «کشور دوست و برادر» را شنیده‏اید یا نه؟! حتما شنیده‏اید. عبارتی که برای خیلی از کشورها استفاده می‏شود؛ البته این عبارت فقط کاربرد حاکمیتی دارد!
چند تا از این کشورهای جالب «دوست و برادر»، برادران جالب شورای همکاری خلیج فارس هستند. منافقانی که همه رگ‏های غیرت‏شان را شاید در کاخ‏های رؤیایی امریکا و اروپا زده‏اند.

آخرین اقدام برادرانه، دوستانه و محبت‏آمیز این دوستان احمق جمهوری اسلامی، پیشنهادی برای حل مشکل هسته‏ای ایران بوده است. گرچه از بردن اسم نحس این کشورها کراهت دارم اما خوب است بدانید؛ 
          عربستان سعودی؛ غاصبان حرم الاهی و حرف گوش‏کن مطلق ایالات متحده
          کویت؛ متحد بی‏‏چون و چرای امریکا
          بحرین؛ کشور دوست و برادر؛ با اکثریت شیعه و حاکمیتی ظالم و زورگو نسبت به شیعیان
          عمان؛ ایضا کشور دوست و برادر که هیچ کسی را بی‏نصیب نمی‏گذارند. 
          قطر؛ اوج بی‏غیرتی و حماقت را می‏توانید در این حکومت ببینید. اوج فضای بسته سیاسی؛ اوج اختناق سیاسی اجتماعی؛ در عین حال متحد، دوست و نوکر امریکا و دارای روابط نزدیک با غاصبان قدس شریف
          امارات عربی متحده؛ مصداق بارز حاکمیتی بر اساس اصول اسلام ناب امریکایی

کشورهای دوست و برادر عضو شورای همکاری خلیج فارس، برای حل بحران هسته ای ایران، پیشنهاد کرده اند عملیات تولید سوخت هسته‏ای برای کشورهای خاورمیانه در یک کشور ثالث مثل سوییس انجام شود؛ و با به هم آمیختن دو صفت ذلت و حماقت خواسته‏اند اختلافات هسته‏ای ایران با آژانس انرژی هسته‏ای را حل کنند!

امروز روز سیزده آبان است؛ شورای همکاری خلیج فارس کم‏تر از امریکا نیست؛ اگر پرروتر و بی‏حیاتر نباشد. با منافق‏هایی که دستان کثیف‏شان تا آرنج در ظلم و گناه و هم‏چنین غصب حاکمیت کشورهای عربی فرو رفته است نباید به‏تر و مناسب‏تر از امریکا رفتار کرد.

مردم طرف معامله دولت‏های بی‏شعور عربی نیستند؛ پس انتظار ما از دولت این است که دست‏کم با شورای همکاری خلیج فارس مقابله به مثل کند. آیا انتظار زیادی است از دولتی که خود را غیرت‏مند و عزت‏مدار می‏داند؟


نوشته شده در  یکشنبه 86/8/13ساعت  6:51 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بازار مؤمن است یا مستکبر؟
دِ زود باش
بهانه‏ای به نام «دعوت»
[عناوین آرشیوشده]