سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

سلام به همه تون

نشستن امید آخرین قلب‏های شکسته از بی‏داد و ستم،بر عرش امامت و ولایت بر همه آنان که دلی از آزاده‏گی و انسان‏بودن لب‏ریز کرده‏اند، هم‏راه با برکت و خوش‏بختی و خوش‏سرانجامی باشد.

برای آمدنش سلوات.

یادداشت قبلی رو که نوشتم با این هدف بود که بگم با این سیاست‏هایی که در دوران سازنده‏گی اجرا شد، اولین نتیجه‏ای که به هم‏راه آورد، دور ماندن از اهداف انقلاب بود، همان اهدافی که انسان هایی بزرگ و وارسته برای دست‏یابی به آن سر و جان داده بودند.

در این سال‏ها، مجموعه دولت به یک دولت کارگری تبدیل شده بود که یا به مسایل فرهنگی بی‏تفاوت بود و یا دیدگاهی لیبرال و اباهی‏گرانه نسبت به فرهنگ داشت.

این رواج فرهنگ غربی آن‌قدر تابلو بود که در سال 72، در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری که در دوره دوم ریاست‌جمهوری آقای هاشمی برگزار می‌شد،فردی خود را کاندیدا کرده بود تا با هاشمی رقابت کند که شعار خود را بازگشت به اهداف انقلاب نهاده بود. هالا پیدا کنید پرتقال‌فروش را.

جالبی داستان آن‌جا خیلی خنده‌آور می‌شود که هفته‌نامه سروش که از سازمان سدا و سیما درمی‌آید، بعد از انتخابات 72 و پیروزی آقای هاشمی، آن‌چنان به رقیب هاشمی توپیده است که گویی قسد  براندازی داشته‌است.

بیش‌ترافرادی که بعدها هدف و وزیفه خود را متزلزل کردن جمهوری اسلامی یافتند، در دولت جناب آقای هاشمی تولید شدند، که البته نیازی به نام بردن از افراد و مراکزی که در دولت هاشمی به تولید این‏جور افکار مشغول بودند، نیست.

شاید هم لازم باشه بگم، اگه خاستید میگم.

برای ام‏روز همین‏قدر کافیه...

برام دعا کنید

یا علی


نوشته شده در  دوشنبه 84/1/29ساعت  2:58 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بازار مؤمن است یا مستکبر؟
دِ زود باش
بهانه‏ای به نام «دعوت»
[عناوین آرشیوشده]