• وبلاگ : باسيدعلي‏تافتح‏قدس‏ومكه
  • يادداشت : هميشه مي‏آموزم...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    يادواره ياس فاطمي
    ۲۵مين سالگرد اسارت جاويدالاثر حاج احمد متوسليان.
    با حضور برادر حميد داودآبادي وجمعي از همرزمان،منتظران و عاشقان حاج احمد متوسليان.
    از تمامي شما هم جهت شرکت در اين مراسم دعوت مي نماييم.
    زمان:پنجشنبه ۱۴تيرماه ۱۳۸۶
    ضمناً جهت کسب اطلاعات بيبشتر ودريافت هدايا به مناسبت تقارن يادواره با ولادت حضرت زهرا به وبلاگ مراجعه شود.
    علاقمندان جهت مطالعه سيره و شخصيت وجودي حاج احمد متوسليان هم مي توانند به آدرس:http://isar27.blogfa.com مراجعه نمايند.
    به همه دوستانتون هم اين خبر رو برسونيد.
    علي آقاي مربي!

    خب. يه نفس عميق مي کشم. حالا چي بايد بگم؟

    يکي از دلايل کامنت نگذاشتن من براي خيلي از وبلاگ هايي که هميشه مي خونم، از جمله همين پسر گُلم ( و ازجمله تر: وبلاگ خانم ناظم!) اينه که ممکنه حرف هام بوي تعارف يا چيزهايي شبيه به اون بده.

    الان هم اگر بگم قابل اين حرف ها نيستم ، از همون قماش صحبت ها ميشه که گفتنش کار من نيست.

    چيزي که باقي مي مونه نظر لطف اين عزيز دله که اميدارم هميشه دلش خوش و خُرم باشه.

    چه خوش محبتيه که دو سر داره.

    سلام!
    پس من چي؟
    يا علي خدا نگهدار

    سلام و عرض ادب دارم. از تشريف فرماييتان به كلبه مجازي حقير ممنونم. در باب سوالتان مبني بر اينكه:(درباره يادداشت تان بايد بگويم از کجا معلوم که طرح مورد اجراي نيروي انتظامي، مشمول بند 8 ماده 4 باشد؟به نظر شما ممکن نيست اين طرح مورد دعوا، تحت شمول بند يک ماده چهار قرار گيرد؟ )

    نكاتيست كه لازم مي دانم به عرض رسانم.بند يك ماده 4 قانون مذكور يكي از وظايف وماموريتهاي نيروي انتظامي را چنين اشعار مي دارد: 1- استقرار نظم و امنيت و تامين آسايش عمومي و فردي

    عبارتي مطلق كه تاب هر تفسيري را ممكن است داشته باشد. اين تصريح قانوني به موجب قوانين ديگري مقيد شده و ضابطه مند گشته است. بر خبيران پوشيده نيست كه نيروي انتظامي دو وظيفه اساسي دارد:1-تامين نظم و امنيت و آسايش عمومي و فردي2- ضابط دستگاه قضايي

    در خصوص وظيفه اول بايد گفت نيروي انتظامي مطابق قوانين و آيين نامه ها و ساز و كارهاي از پيش تعيين شده مبادرت به ايفاي و ظيفه مي كند و اينگونه نيست كه به تشخيص خود و صرف نظر از سازوكارهاي موجود دست به اقدامي بزند.

    اين ترتيبات بايد در ارتباط با طرح مقابله با بد حجابي نيز رعايت مي شد كه با تاسف بايد گفت چنين امري صورت نگرفته و بر خلاف قوانين مربوطه مانند ‍قانون ايين دادرسي كيفري؛ماده واحده حقوق شهروندي؛قانون مجازات اسلامي و حتي قانون اساسي و... اقدام به برخورد و جلب زنان و جوانان به كلانتري مي شود.

    به عنوان مثال مطابق قانون آيين دادرسي كيفري هرگونه جلب اشخاص بايد به حكم مقام قضايي صالح باشد مگر در جرايم مشهود كه خود نيروي انتظامي مي تواند راسا مبادرت به دستگيري نمايد و موارد جرم مشهود در قانون آ.د.كيفري مشخص شده است؛ حال آنكه بد حجابي اولا جرم نيست كه بحث مشهود يا غير مشهود بودنش مطرح شود ثانيا به فرض جرم بودن مقامات نظامي نمي توانند مبادرت بدون حكم مقامات قضايي اشخاص را به كلانتريها جلب نمايند.

    حال فرض كنيد زنان و جوانان به كلانتري جلب شدند و سپس به دادسرا و دادگاه شپرده شوند. وقتي عملي به لحاظ قانوني در جرم بودنش شك باشد قضات نمي توانند مبادرت به صدور احكام محكوميت نمايند.

    در صورت عدم اقناع با بحث مفصلتر در خدمت هستم.هو الحق

    عزيز دلم سلام قرار نبود كه اينچنين غافلگيرانه نام مرا نيز جزو نامهاي ديگراني كه سخاوتمندانه چيزهايي را به همگان آموخته و ما را مديون زحمات و محبت هاي خود نموده اند قرار دهيد.بالاخره اينكار را انجام داده ايد هرچند آن را قبول ندارم ولي از لطف و محبت هميشگيتان ممنونم.

    سلام ممنونم

    روز معلم رو هم به شما و هم به تمام معلماي خوب مخصوصا مديران فهيم وبلاگهاي اسلامي كه براي من معلم بزرگي هستن تبريك مي گم

    (*)
    + خانوم ناظم 

    سلام:

    نميدونم الان چي بايد بگم؟ مخصوصا كه قبل از اينجا به يه وبلاگ سراسر توهين!!!!!!! سرزدم و خوب شايد معني اين لطف شما رو بهتر حس كردم.من خودم رو قابل اين نميدونم كه شما در مقام معلمي خودتون از من تشكر كنيد ولي بسيار سپاسگزارم و از شما ممنونم.و اين لطف و محبت و تبريك رو هرگز فراموش نميكنم.دست نوشته هايي از بچه هام به مناسبته اين روز دارم كه حفظشون كردم اين محبت و تبريك رو هم در كنار اونا حفظ ميكنم.ممنونم.

    باز هم متشكرم بزرگوار.

    يا رب نظر تو برنگردد.

    سلام....وبلاگ شهيد مهندس مهدي باکري مزين به لينکي از وبلاگ شما شد....منتظر شما هستم..التماس دعا

    سلام
    خوب بود . از اين نظر مخصوصا خوب بود که کليشه اي شروع نشده بود و متفاوت هم تمام شد . خوب بود از اين بابت که توانسته بودي يک راست نروي سر اصل موضوع که گاهي صراحت مي پراند مخاطب را !!!! خوب بود از اين نظر که فراموش نکرده اي کسانه که خم شدند تا تو پا بر کمر ايشان بگذاري و بيائي اين بالا ها . فراموش نکردي آن هائي را که دست تو را گرفتند و ....
    خوب بود به اين خاطر که مراهم به ياد انسان هاي والا مقام يکردي که در زندگي من - مثل هر انسان ديگري - روزگاري پرتو افشاني کرده ان و بعد .....
    خوب بود .

    به اميد آسمان آبي فردا ...

    + خبرنگار قديمي همشهري 
    خانم دکتر ابتكار اصلا فکر نميکردم که اينطور باشي و فقط مطالبي که از شما تعريف و تمجيد ميکنن اجازه نشر بدي و بقيه رو حذف کني روزنامه همشهري توسط عوامل قاليباف در حال نابودي هست و شما در ميان ناباوري از قاليباف حمايت ميکني حتما افراد هم تيمي شما هم مثل شما فکر ميکنن پس چه شد اون حرفهاي قشنگ ؟ نکنه با قاليباف هم کاسه شدي ؟ اشکلي نداره همشهري نابود شد که شد شما که به سود خودتون ميرسين اصلا همه شهرداري فداي ساخت و پاخت شما شما فقط دوست دارين افرادي مثل مختاباد پاچه خواري شما رو بکنن ؟ يقيين بدونيد ديگه از اين به بعد ما هرجا باشيم از اين کارهاتون خواهيم گفت و نوشت در ضمن مهم نيست که بازم اين مطلب رو مثل بقيه مطالب بهشون اجازه انتظار ندي چون وبلاگهاي ديگري هستن که من اين اظهار نظر رو ميزارم توش راستي چقدر به بلاگفا دادين که وبلاگ کارکنان روزنامه همشهري رو ببنده ؟
    پاسخ

    اين حرف‌ها چه ربطي به روز جهاني كارگر دارد؟

    سلام و عرض ادب و احترام دارم در پست قبلي به بررسي طرح مبارزه با بدحجابي از منظر قانوني و حقوقي پرداختيم و چنين نتيجه حاصل شد که رفتار نيروي انتظامي در برخورد با زنان و جوانان...

    با قسمت دوم به روزم. ياهو